2 Ağustos 2013 Cuma

Windows RT: Düşene bir tekme daha!

Microsoft'un ayağa kaldırmak için çalıştığı işletim sistemi, bir kez daha, çok sert bir darbe yedi!


Bir türlü beklenen başarıyı yakalayamayan, Windows'un ARM işlemcilerle çalışan işletim sistemi Windows RT'ye son darbe Asus'tan geldi. Tayvanlı firma VivoTab RT modeli tabletinde kullandığı işletim sistemi ile ilgili olarak Yönetim Kurulu Başkanı Jonney Shih'in ağzından "Gelecek vaadetmiyor" açıklamasını yaparken, şirketin gelecek nesil tabletlerde ağırlığı Intel tabanlı Windows 8 kullanan sistemlere vereceğini duyurdu.
Geçtiğimiz günlerde Samsung da işletim sistemini kullanan tabletlerin düşük satışlarını gerekçe gösterek Windows RT ile ilgili planlarını gözden geçireceğini açıklamış, HP ise Windows RT kullanan cihazları piyasaya sürmekten tamamen vazgeçmişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder